Politika kvality společnosti VAS Solutions s.r.o.
1 — Motto:
Dosažení a udržení kvality poskytovaných logistických služeb na úrovni žádané zákazníkem je výsledkem systematické spolupráce všech zaměstnanců společnosti.Společnost VAS Solutions s.r.o. je zaměřena na poskytování komplexních logistických služeb pro zákazníky z různých odvětví průmyslu.
Nejvýznamnějším kritériem hodnocení úspěšnosti společnosti je kvalita a včasné plnění termínů při realizaci zakázek vůči zákazníkovi. Toto je zabezpečeno moderními technologiemi a systémy, kterými je společnost vybavena. Zvláštní důraz klade společnost na kontrolní mechanismy v průběhu celého procesu realizace zakázky.
Společnost se zavazuje k neustálému zlepšování svého systému managementu kvality.
2 — Zákazník
Měřítkem kvality dodávek k zákazníkovi je důsledné plnění termínů a jeho spokojenost.Výsledek naší práce splňují, nebo překonávají zákazníkem očekávanou kvalitu za použití moderních metod řízení.
3 — Firma
Hlavním cílem společnosti je dosažení nulových vad.Všechny činnosti firmy se dějí na základě předepsaných postupů.
Firma dbá na odbornost všech svých pracovníků.
Všichni zaměstnanci pracující pro firmu jsou motivování k neustálému zlepšování svých činností.
4 — Zaměstnanci
Každý zaměstnanec je schopný a zodpovědný plnit úkol své práce.Každý zaměstnanec je schopný detekovat kvalitně odvedenou práci z předešlého procesu.
Každý zaměstnanec ví, co dělat pro zabránění provedení nekvalitní práce.
Každý zaměstnanec přispívá k dobrému kolektivu ve firmě.
Ostrava, 25.06.2019
Petr Botlík — jednatel
revize 0, platné od 01.06.2019
Petr Botlík — jednatel
revize 0, platné od 01.06.2019
Politika kvality společnosti VAS Solutions s.r.o.
1 — Motto:
Dosažení a udržení kvality poskytovaných logistických služeb na úrovni žádané zákazníkem je výsledkem systematické spolupráce všech zaměstnanců společnosti.Společnost VAS Solutions s.r.o. je zaměřena na poskytování komplexních logistických služeb pro zákazníky z různých odvětví průmyslu.
Nejvýznamnějším kritériem hodnocení úspěšnosti společnosti je kvalita a včasné plnění termínů při realizaci zakázek vůči zákazníkovi. Toto je zabezpečeno moderními technologiemi a systémy, kterými je společnost vybavena. Zvláštní důraz klade společnost na kontrolní mechanismy v průběhu celého procesu realizace zakázky.
Společnost se zavazuje k neustálému zlepšování svého systému managementu kvality.
2 — Zákazník
Měřítkem kvality dodávek k zákazníkovi je důsledné plnění termínů a jeho spokojenost.Výsledek naší práce splňují, nebo překonávají zákazníkem očekávanou kvalitu za použití moderních metod řízení.
3 — Firma
Hlavním cílem společnosti je dosažení nulových vad.Všechny činnosti firmy se dějí na základě předepsaných postupů.
Firma dbá na odbornost všech svých pracovníků.
Všichni zaměstnanci pracující pro firmu jsou motivování k neustálému zlepšování svých činností.
4 — Zaměstnanci
Každý zaměstnanec je schopný a zodpovědný plnit úkol své práce.Každý zaměstnanec je schopný detekovat kvalitně odvedenou práci z předešlého procesu.
Každý zaměstnanec ví, co dělat pro zabránění provedení nekvalitní práce.
Každý zaměstnanec přispívá k dobrému kolektivu ve firmě.
Ostrava, 25.06.2019
Petr Botlík — jednatel
revize 0, platné od 01.06.2019ě.
Petr Botlík — jednatel
revize 0, platné od 01.06.2019ě.